Några av Sista tidens alster ❤️


Sköldpadda nyckelring ❤️
Blev klar med storbeställningen ✌🏻️virkade supermario blommor pizza Coca-Cola kantareller bacon melon pommes banan morot pastaskruvar 



Virkade en mössa till mig själv ✌🏻️


En uggla och ett armband som matcha mössan 


En till uggla 


Lilla Olof ur frost 

En liten dopdocka som såldes på auktion vars pengar går till autismen 


Liten docka 

Ugglemobil till barnvagn och ett till skötbordet fin fina virkade ugglor😉



Liten skallra fjäril till nyfödd bebis i gåva 

Inget virkat men skapande ljusstake 


Mössa till yngsta dottern 



Mössa till äldsta dottern 

Totte till yngsta dotterns förskola 

Virkade ramar som dekoration 



Virkade ponnys ponny-Lees som jag kallar dem 


Virkade kakor i present


Virkad kulglass


Dotterns sjal blev klar


Liten virkad kanin till salu 


En liten nyckelring virkad kossa blev klar idag 

Nu håller jag på med en kofta eller poncho eller sjal WHO knows, en topp och så ska jag börja med en liten panda ☺️👍🏻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0