Tro på dig själv, annars kan de gå käpprätt åt halvvarve

Att älska någon så högt och så äkta och rent förstod jag inte att det var möjligt, tror ingen förstår de fören dem har sitt barn i famnen för första gången. 
 
 
Dessa barn är dem som kan få mig glad oavsett om jag mår som en påse med skit. Dem får mig alltid må bättre när de tokar sig. 
 
När jag väntade min första dotter så ville jag avsluta alla mina mediciner medans min dåvarande psykolog ville höja dem och sa rakt ut, " du måste göra abort och tänka på sig själv!" Jag vägrade så klart, då ville hon att jag skulle skriva på ett godkännande att låta sociala ta mitt barn. Jag undrade om hon var dum i huvudet på riktigt. Jag menar, hade jag fått något psykbryt efter förlossningen så hade ju bebisen fortfarande sin pappa, sina farföräldrar, morföräldrar, moster, morbröder, faster etc så varför ville denna människa göra mitt liv till ett helvete? Tydligen, vad jag fått höra av andra så är det lite av hennes livsuppgift, att göra livet så jävligt som möjligt för sina patienter. Jag gick aldrig till henne igen, men jag avslutade alla mina mediciner ändå utan hennes vetskap om det. Min pappa ville polisanmäla henne men jag orkade inte hålla på. Det är helt sinnessjukt att hon fortfarande jobba där. Men jag älskar att gå förbi henne när mina 2 barn är med,fina uppfostrade lyckliga barn. Jag älskar den blicken !   Och så tänker jag på vad fan hade hänt om jag vore så dum och litade på denna människa och gjort abort? Hur många människor har inte litat blint på sin psykolog och faktiskt trott att psykologer är till för en att må bättre? Hur många kvinnor har hon lyckas göra abort?... Men sen att jsg skulle skriva under blanketter från soc om att dem får komma in i våra liv och se hur det går och sen ta Barnen. alla dem jag känner som haft kontakt med henne varnade mig innan jag började där men jag dömer aldrig en människa efter deras rykten, men önskar jag hade gjort det den gången, jag kunde inte ha ett enda samtal med henne för jag var verkligen rädd för hennes reaktioner och uttalanden, aldrig i hela mitt liv mött en människa som betet sig som henne eller låtit som henne, jag och min make var tydligen inte dem ända som gett henne smeknamnet hitler. Hon är hemsk.   Ni hör ju hur fel denna människa är, jag önskar att vi anmälde henne.  Tänk att den kvinnan ville att jag skulle mörda min älskade bebis. Tänker ofta på detta, vad är det för ett psyki som får jobba med ett så känsligt jobb.
 
Så nu känns det xxxxxxtra bra när jag ser henne. Jag vill trycks upp hela mitt liv framför hon någongåmg.
 
Utan mina barn hade jag gått under. Jag har blivit lugnare oftare, och lycklig med färre problem. Lyckligare och tryggare. Att få höra av de andra lärkana berättar hur mycket bättre jag blivit under de åren måste kännas som en käftsmäll för den där 😠 
 
 
Men nog om den häxan, jah älskar mina barn så otroligt mycket 💞 och dem har gjort mig till den jag är idag och jag är evigt stolt för det😉
 
 
(Här har vi byggt en koja och hade tebjudning med deras farmor 😃)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0