gadonkydonk 😂

Woho skolan starta förra veckan och redan trĂ€ffat nya grymt grymma mĂ€nniskor som jag ser fram emot att fĂ„ lĂ€ra kĂ€nna bĂ€ttre ✌😄 speciellt en tjej som jag tidigare haft en rĂ€tt laddad dispyt med som jag nu knappt kan fatta hur fan jag tĂ€nkte dĂ„ för denna tjej e fan bland de bĂ€sta jag trĂ€ffat, ett hjĂ€rta av guld ❀

Klassen e grym med goa klasskamrater och lĂ€rarna Ă€r sig samma trevliga Ă„ goa dom me😊

Finns inget ont att sĂ€ga om fellingsbro folkhögskola 🖒🖒🖒🖒🖒

Börjar komma i ordning i mitt nya boende som Àr ett hus pÄ 90kvm som jag hyr pÄ samma gata som jag tidigare bodelning ihop med maken.
Älskar mitt nya hus😍 och barnen börjar vĂ€nja sig.
SÄ mycket man mÄste tÀnka pÄ att göra nÀr man ska skilja sig. Bara sÄ tacksam över att ha kvar min make som min bÀsta vÀn istÀllet, han Àr guld vÀrd för allt han stÀllt upp med i separationen.  

Imorgon Ă€r en ny skoldag och jag lĂ€ngtar att fĂ„ komma dit trots att man saknar barna lite pĂ„ dagarna ❀

Gadonkgadonk my friends😘
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0