Tiden går ....

Oj oj oj , har ni någon gång undrat hur det är för någon med adhd samt utmattningstillstånd ha fullt ansvar 8 timmar om dygnet för 2 småbarn? Då kan jag tala om att det är som att samtidigt som man springer maraton försöka jonglera med 4 motorsågar, konstant trött men måste vara på helspänn hela tiden och vet inte riktigt vilken av alla saker en bör börja med tar man fel går det åt helvete 😂😂😂😂 oj oj oj. Men det går framåt, jag mår bättre psykiskt även fast jag är helt slut så känns det mesta positivt. Jag har börjat med min Ritalin igen så det är nog största anledningen att humöret är bättre, är bra för både mig och min omgivning. 


Förut varken orkade jag eller ville göra något, sedan ville jag orka men orkade ej, nu orkar jag egentligen inte fullt ut men viljan är så stark så gör det ändå 😃 så JÄVLA skönt att faktiskt kunna leka med sina barn, att gå promenader, läsa sagor, busa och ha kul. Känslan när ens 4åring blivit mammig igen efter ett år av att vara pappig för mamma aldrig orkat, den känslan är obetalbar, jag vill bara gråta av glädje, jag känner mig pånytt född, jag har börjat leva igen, jag har ett liv, jag är mamma och fru. 
 Jag har börjat virka, efter tiotal år har jag äntligen gått över tröskeln och knäckte koden till hur det går till, helt plötsligt bara så där så fattade jag av mig själv utan hjälp, jag som inte fått in ett skit innan av alla gånger folk försökt lära mig. Jag har verkligen hittat det jag älskar att göra, en perfekt hobby, så jäkla kul, har virkat hittills enbart på fri hand då jag ännu inte helt kan läsa mönster, men lär mig mer och mer och ännu inte tröttnat(peppar, peppar!) 
Här nedan kommer lite av det jag virkat under dessa veckor sedan jag tog upp virknålen och bestämt mig 😃

En basker till äldsta tjejen, hon blev jätte glad och jag blev nöjd oxå
En tuttmössa till yngsta dottern 😂
En transformer ängel/troll 😃 blev sjukt nöjd med den 😃



Sen avrundar jag detta inlägg med en underbar bild på mina underbara ungar 😍❤️😍❤️😍❤️😍



❤️Puss&kram❤️

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det känns verkligen att du är på g igen. Älskar dig min underbara Fru.

2015-06-19 @ 08:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0