ingen skulle gråta

Länge har jag mått dåligt inom mig, känns som att jag nästan aldrig mår helt bra. Känner mig misslyckad, dålig och oälskad. Jag ser mig omkring och ser alla andra gillar varandra, alla har massor som gillar dem, alla har massor av vvänner som bryr sig och frågar efter dem och vill umgås, jag är ensam. Jag har min man och mina två barn, det är dem jag har som får mig att fortsätta. nu sen jag fått veta att min vännina gott bort så funderar jag mycket på döden, och samma tanke kommer tillbaka om och om igen...."ingen skulle sakna mig om jag försvann. Jo ,självklart mina syskon, föräldrar och min make, men dom känner sig ju tvugna till det. Barnen är för små att förstå eller att minnas mig. Ingen skulle gråta för mig. Men vad gör de, jag är ju ändå borta då i så fall. Nu ska jag ju inte försvinna, mmen det är en tanke jag inte kan ruska av mig. 
Min största dröm är att vara omtyckt och älskad för den jag är. Men jag har gömt mig själv så länge att jag knappt vet vem det är längre. Alla dömer mig, tittar på mig och tänker, ingen vet hur det är, bakom min mask. Jag klarar inte av att träffa folk i räddsla av att säga eller göra något fel. Jag vågar inte dela med mig eller öppna mig av rädsla att bli hatad. Jag tar åt mig allt, varje ord, varje blick. Jag vill bara sjunka genom jorden och bara fförsvinna. Så jag sstannar här hemma, hos mina barn och min man. Jag träffar ggärna ingen annan, för ingen annan har ändå lust att tträffa mig. Allt jag gör, gör jag fel. Allt jag gör kunde någon göra bättre. 

Önskar bara att... Jag vet inte vad....jag önskar jag trivdes med att vara ensam och oälskad. Det hade vvarit så mycket bättre då. Jag har iallafall mina barn några år till innan dom börjar hata mig dom oxå ❤

(Nedstämdheten kan nog bero på alla hemska hormoner och kvinnosmärtor, första mensen på 13 månader😭🔫)

Kommentarer
Postat av: Jenny (Identitetmamma.bligg.se)

Du skulle vara så saknad om du försvann från oss alla. Du är saknad hos mig iaf ❤️

2016-01-21 @ 01:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0