2014 sammanfattning

God fortsättning ❤
 
Har varit inaktiv hela året p.g.a mitt psyke.
För att göra en lång historia kort....
 
2014.01.10 så plussade jag 😍 vi blev otroligt glada att det gått så fort 😊
 
Jag och min psykolog bestämde tillsammans att det var bäst att avsluta mina mediciner, tyvärr resulterade detta med djup deprission så i april fick jag börja med antidepressiva.
Mer om det sedan.
 
Sommaren var skön trots gigantisk mage Så hittade vi på saker. 
 
2014.09.24 kom vår älskade underbara Penny till världen. Även detta skriver jag mer om i annat inlägg.
 
 
Allt har gått bra med vår nya medmedlem och hennes storasyster kunde inte vara mer stolt över sin älskade lillasyster.
 
Allt har varit bra under jul och nyår förutom att vi varit sjuka. 
 
Det som varit jobbigt hela året har varit depressionen, jag har inte släppt in någon intill mig och inte svarat eller ringt för jag har inte orkat eller klarat av att prata. Så året har varit tufft men har klarat det ändå väldigt bra. 
Jag är glad att jag har min make som stöttar mig oerhört mycket. 
 
Jag börjar skriva här igen för att något fruktansvärt jobbigt har precis hänt mig och jag känner att jag måste skriva skriva skriva för att klara av att hantera och bearbeta sorgen och smärtan.
 
Puss 😘och kram världen
 
 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hoppas det hjälper dig att må bättre. Puss min älskade.

Svar: hoppas jag oxå <3
Draklilja

2015-01-11 @ 04:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0