fullspäckad helg:)

vagnen guppar i ojämn tackt till tågets övriga rörelser, en upplyst och lugn miljö på tågkompaniets tåg, inte alls som SJ. utanför är det mörkt och enbart några gatuljus syns i farten, jag har alltid blivit förtrollad av hur ljuset kan leka i mörkret så jag sitter som ett mirakel just skett när jag tittar på regndropparna som blänker som diamanter på fönsterrutan och jag kan inte låta bli att längta lite till frostiga snön som alltid lyser upp mina ögon på vinterhalvåret.

i torsdags så tog jag resan mot Gävle och hälsade på min älskade kusin dotter Jannike, hon är ett år yngre än mig och våra barn skiljer det bara 2 dagar i mellan.

Vi har gjort mycket under den korta tiden och haft en väldigt mysig tid ihop.

torsdagen tog vi det bara lugnt och myste ihop med hennes lilla syster Jennifer som även var på besök.

fredagen fick jag lite mystid ihop med älskade Hugo<3 mitt kusin barns barn, innan han åkte hem till sin pappa för helgen. sedan åkte även Jennifer hem och dagen blev min och Jannikes, Vi fick en make up konsultation med Mary Kay där jag fick en uppenbarelse, jag kommer inte jinxa det med att säga vad det var;)
Dagen fortsatte med sushi och sedan utgång med övriga kusinbarn med flickvän, hon som gjorde min tatuering;) jätte duktig tjej. Vi hade väldigt trevligt.

lördagen blev chill i soffan till sent på kvällen, som sluta med skräckfilms bio mitt i natten och en sista minuten öl på en bar.

och nu sitter jag här med blandade känslor, lämnade Lillvovven där, han ska få va hos Jannike 1 månad, klart det gör ont men ändå så kommer han ju hem igen snart:)
trots att tiden varit välanvänd och fått mycket trevligheter så ska det bli kul att komma hem till min kära make och underbara dotter, och till vår nya snygga soffa:)

19.43 kommer tåget anlända, så inte omöjligt att ett nytt inlägg kommer, detta var ju mest en ned kortat version av mina dagar, har mycket mer att skriva om min frustration över hur psykiatrin hanterar mig och mina mediciner.

tack och adjö för denna gång:):):)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0