tabletter i mångfald

I onsdags på all otur kom största nitlotten!

Jag har under några veckor haft hemskt ont i ryggen som beror på stress.

Så kom onsdagen, nörd som jag är ser polarna utanför huset, vi ska upp å käka i skolan.
Jag tar sats och börjar springa för att köra wracking ball på polarna,
jag hinner några meter tills jag till min förskräckelse inser att backen blivit istäckt, dumt nog försöker jag stanna....

hur går det att helt plötsligt stanna i farten på hal is?!
Jo man glider och vurpar hårt på rygg!
Knak sa det och jag låg kvar där, halvt gråtandes och halvt skrattandes får jag ur mig
"snälla säg att ni fick det på film!"
men icke!

Dagen efter blev det många tårar och besök på Vårdcentralen som gav en gissning på att det antingen var att jag brutit något, fått en spricka eller en stuckning längst ryggraden,
så det lätt lovande.

Smärtan kommer troligtvis ge me sig men hålla i sig upp till 6 veckor.

Så tills dess har jag 5 tabletter att äta,
Alvedon x3,
tramadol,
poatafen(mot illamåendet som tramadolen ger), defaclonect x3
och paraflex x3.
Plus mina vanliga tabletter då
ritalin x4
och abillify.
Det blir då 16 tabletter om dagen, de kan då fan inte va bra för magen.

Lagom bitter och uttråkad ligger jag nu i soffan på internatet med ryggsmärtor och väntar på bättre tider.

Må turen va med eder!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0