liten sammanfattning:-D

länge sedan jag skrev nått men det är ett bra tecken på att allt går som det ska:-D

allt går upp och ner, vågorna är högre än i en storm på öppet hav men oj vad man njuter av livet när vågorna lagt sig, ofta är den här känslan värd de långa perioderna som man mår värre i.

flyttade hem igen från internatet för 2 veckor sedan, som jag längtade hwn:-D så mysigt att va fru, mor, matte och husägare igen.
känner att charterresan till internatet 100m ifrån hemmet var väldigt behövligt. nu orkar jag mer, vill mer och kan mer.
älskar min underbara make som förstår att allt blir svårt när jag mår som värst, att han stöttar och ställer upp, att han förstod att fly iväg ett par veckor var det jag behövde för att ladda batterierna inför det nya året;-)

nu är det mycket man lagt på is hemma men det kommer att ta tags i när högtidsstressen har lagt sig.

skriver mer sen, Tjingeling;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0