gamla citat och tankar

SPELA INTE ALLANBALLAN

 

*Idag ær min framtid*

 

***

 

 *Lev I nueTT FøR imoRgon KansKe inte bLir Idag*

 

***

 

*Att skjuta upp problem kanske inte e de bæsta,

men att møta dem kan oftast va det værsta*

 

***

 

*VaD Ær mEningen MED LivEt? ATt hiTTa siiN meniNg*

 

***

 

*Ær man smart aatt komma på hur dum man ær,

eller ær man dum før att man tror att man Ær smart*

 

***

 

*Hur kan man sæga att livet ær kort nær det ær det længsta någon kommer uppnå*

 

***

 

*den bæsta tiden i mitt liv e det værsta som har hænt mej, eller ær det den værsta tiden i mitt liv ær det bæsta som har hænt mig(samma tid)*

 

***

 

*Man måste skaffa kørkort før att anvænda symaskin

men vilken jævla idiot som helst får skaffa unge*

 

***

 

*Att ha dødstraff på sjælvmordsførsøk, den dummaste lag*

 

***

 

*om jag vore en råtta, skulle en råtta vara jag då? hur vet jag då att jag inte ær en råtta*

 

***

 

*Jag ær månen och du ær solen, ditt sken reflekteras i mig och får mig att lysa.*

 

***

 

*om jag fick bestæmma vilken blomma du skulle va, skulle det ble maskros!

mamma sæger att dom ær øverallt vad man æn gør*

 

***

 

*du ær det bæsta jag vet, och jag vet mycket jag*

 

***

 

*mycket har jag sætt, mycket har jag hørt, mycket har jag gjort, mycket har jag drømt,

Men va fan vilket ær vilket*

 

***

 

 

Ser Du Det Jag Ser??????

 

 

 

OM jag VORE en GÅTA skulle du kunna løsa mig?

 

 

 

VAd seR du?

 

 

 

Dont u judge me, jag ær bara mig sjælv....ær du?? e du riktigt sæker på det???

 

 

 

Vad e mest patetiskt en tønt som e sig sjælv eller en "cooling" som føljer andra utan egna isiniativ??????

 

 

 

Bara Før att jag gillar uppmærksamhet Betyder inte det att jag e blåst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0