delmål 75 kg uppnått;)

Tänkte dela med mig av uppdateringen på min vikt nedgång. 
Här ser ni 9 olika bilder från <33 olika perioder, första längan lodrätt är från i juni/juli i somras, andra längan är i från mitten av augusti och sista längan är från några dagar sedan. 
Så som ni ser har jag uppnått delmålet och är 4 kg ifrån invägnings vikten med Maylee, alltså är jag ca 6-10kg ifrån min dröm vikt men nöjer mig med allt under 65kg:)
 
ägger även upp en bild på hur måtten ser ut nu.
lägger även upp en bild på skillnaden från skolstarten i mitten av augusti till nu:)
 
 
när ryggen har läckt börjas det med träning oxå så den lösa huden stramas upp lite:)
 
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0