min vikthistoria

Ända sen jag var liten har jag varit väldigt spinkig och smal.
Så smal ligger i min natur, jag har alltid tyckt jag varit tjock även när jag vägde 45 kg som 19 åring:\
Det var inte fören jag blev gravid jag började må bra över min vikt:)
på invägningen vägde jag 68kg, tre månader senare vägde jag 56 kg, och i slutet vägde jag 98kg.
Men gick ner till 82 kg ett tag efter förlossningen, gick dock upp alla kg igen och lite till pga amning(hungrig jämt) p-stav och för att jag slutade röka och sluta med en medicin i 5e veckan i graviditeten.


här är em bild på innan graviditeten efter graviditeten och nu 2 år senare.
jag hittade en lapp här hemma med mina mått från september 2011....


skillnaden syns men jag märker de inte,
jag ser fortfarande hon i röd/vit randigt linne.
jag har många kg kvar till mitt mål men har kommit en bit redan på att inte göra så stor livsförändring. sakta men säkert värkar vara mitt sätt att komma till målet:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0