Makarna Draklilja, vår historia

25 Maj 2013 blev vi makarna Draklilja:)

Allt började med den här texten:

Hej är bara väldigt nyfiken på vem du är. Jag är uppväxt på gatan du köpt hus på. Men man ser inte till dig. Brukar bara se att det lyser nån gång ibland. Har ju bara hört rykten om att du ska vara från vedevåg. Men det kan väl inte stämma. Hoppas du trivs i huset och Fellingsbro iallafall. Har du nå kompisar här? Mvh Fredrik

och med den här bilden




detta var 19/12-09, vårt första möte var hemma hos mina föräldrar dagen innan julafton, mina syskon var där, mor, far, mormor och det sluta med att han förklara vägen för mitt norske ex(var ex då oxå).
jag märkte ganska snabbt att det fanns ett intresse mellan oss men jag var osäker efter att ha kommit ut ur ett förhållande.

men 25/1-10 så bad han mig om en kram och jag gav upp att trotsa(han ville alltid mysa med mig) så jag sa de ok, men bara en snabb. Jag kände hur allt bara kändes så perfekt med den kramen, jag mådde så bra.





Vi flytta ihop ganska snabbt in i mitt hus med Hans hund och min katt. Vi skaffade en gemensam hund, därefter en till Katt. men
Vi fick det svårt 5 månader in i förhållandet och var nära på att göra slut, då kom nyheten om bebis i magen:) vilken lycka. jag var 110% säker att jag var inte var fruktbart så för båda var det självklart att behålla. men alla problem löste sig inte.



men den dagen i backen när jag tittade på honom burka och hörde i högtalarna attlodom flugit ut i skogen och alla blev tysta...... tiden bara gick och jag trodde att allt var över, jag dog inombords. när jag träffade honom på sjukhuset var jag så överlycklig att jag kände att den olyckan och vår graviditet var våt räddning, de fick mig inse att han var den rätte.



8/3-11 föddes vår flicka, Maylee Maria Marianne Semlan Draklilja, vårat under<3
livet var underbart och vi levde i det perfekta förhållandet:)

och 2012.01.01 förlovade Vi oss under fyrverkerierna:)

25/5-13 blev vi till slut herr och fru Draklilja:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0