dagens projekt: barnkammaren



idag har det varit Grattis firande för min kära mor. sedan påbörjade jag ännu ett nytt projekt:) here you have:)


i dotterns rum går det inte skruva i ena väggen så vi köpte dessa fina dinosaurier och klistra fast istället för någon möbel eller tavlor. detta gjorde vi när vi gjorde i ordning barnkammaren. byrån var vanligt vit men jag tog fram tejpen och började måla:)


här är tösens nya säng. från spjälsängen till Växasäng:) stor tjej vi fått. tänkte i bättre tider måla om sängen till Rosa och rött med Mimmi motiv, Maylee är stort fän av Mimmi:)

ser ni pärlplattorna på väggen?:) dom spika jag upp för en lite roligare loock, dessa har hennes far gjort när han var liten och några har vi fått av hennes kusiner:)


här ser ni hennes bokhylla i den tråkiga färgen svart så den bestämde jag för att göra lite roligare:) Vi minns väl alla hur roligt det var att klistra klistermärken på möblerna när vi var små?;) så vi är igång att täcka hela med just klistermärken.



denna byrå är ny, Vi får inte plats med alla hennes kläder i den förra så fick byta. denna blir ett senare projekt. tänkte skriva ut bilder på glanspapper och tapetsera byrån. tapetsera nyss en byrå till mitt pysselrum och blev riktigt bra:)


denna byrå är för hennes leksaker men även den väldigt trist så ska ta fram tejp och färg, tänkte göra den randig i färgerna-gul,blå,Rosa,röd,grön,lilla och orange typ:) en riktig färgsprakare.

de blev dagens projekt. avklarad:D

puss å hej

Kommentarer
Postat av: Herr Draklilja

Fan va du är duktig älskling. Tänk om vi alltid var lika driftiga som du varit sista veckan...

2013-08-25 @ 20:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0