då har jag skaffat en blogg

En blogg införskaffad, wiiee för mig.
Kan dela med mig snabbt om min dag innan kudden dränker mig.
Igår var det kräftskiva med flickorna så idag blev det sovmorgon eftersom lillan är hos mormor och morfar. Vakna 16.00:) skööönt. Ätit pizza köpte massa gott men åt typ inget, godsaker är inte så lockande längre, tack och lov:) gått ner 5 cm runt buken på 2 veckor, härligt härligt må jag säga:) bara av att ge fan i sånt där gott;)
Men hyrde 2 filmer som vi inte tittade på:\ jag ville få ordning i mitt pysselrum:) å de fick jag:) 
Sen slinga jag håret och ja nu ligger jag redo för sömn. Blir mer detaljerad skrift en mindre tröttsam tid på dygnet. Kram på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0