bilder från bröllopet



dagen började så klart hos fröken frisör


våran vackra dotter Maylee är brudnäbb tillsammans med kusin Belinne


och ned för alltargången går jag med min far såklart, innan inmarchen spelades hajen introt som sedan böts om till bröllopsmarchen:)


och vid altaret väntar min underbara Fredrik med sin bestman Henrik vid sin sida




vår underbara dotter stal showen och gjorde stämningen mycket mer avslappad som tur var:)





var en liten tjej som ville få uppmärksamhet mitt i vår första kyss som man och hustru



och sedan vandrar vi ut till låten"we are all the winners" för att för första gången möta världen som man och hustru


puss puss


mina föräldrar, Fredriks föräldrar och prästen har vi bakom oss



mina tärnor, Maria, Jannike, Alexander och Fredriks bestman Henrik och våra blomsterflickor Maylee och Belinne


sedan bärs det ner mot bilen:)

och tar våra bröllopfotografier vid hembygdsgården här i Fellingsbro, bilder tagna av mina nära vänner Birgit och Pål Arne som tog sig hela vägen från Norge för att delta på vårt bröllop:)











när vi kom till mottagningen stod alla där och väntade på oss






och många lyckönskningar och gratulationer och kramar blev det








sedan var det dags att få igång mat och mingel

far håller tal


jag och gudmor




Love is in the air<3

sen blev de tårtor:) fått hört väldigt mycket positivt om dom i efterhand:)

och jag som vanligt har svårt att vara seriös:p




brudens dans med sin far:)
sedan blev de fest...... minns inte så mycket men vilken bakfylla...






de var lite från vårt bröllop de:)













evig kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0